miercuri, 21 iulie 2010

Lucruri noi..Un nou inceput





Un nou inceput...

In ce? De ce?La ce bun?


Am sa va zic pe rand asta... deci :

In ce? - in modul de a ma exprima liber...deci cred ca e un pas inainte.

De ce? - Pentru ca m-am gandit ca e un mod bun de a spune anumite lucruri , pe care nu avem curajul sa le recunoastem..dar prin care trecem in fiecare zi..luna..an....

La ce bun? - Poate va fi sau este un suflet care gaseste in ceea ce eu povestesc o parte din problemele , viata lui si poate il va ajuta sa isi limpezeasca mintea...Sau ceva de genul:)




Titlul bloguli: "A real life..a real person.."


I'am dat acest nume deoarece in spatele monitorului, sunt o persoana reala ,cu o viata reala si nu am degand sa schimb cu nimic acest lucru ..deci ceea ce voi posta va fi clar despre viata reala;))

Sper ca voi face o treaba buna:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu