miercuri, 8 decembrie 2010

 All alone?


Da.. all alone.. pentru ca nu vad pe nimeni in jurul meu caruia i-as putea arata sufletul meu...

Rece.. e atat de rece afara.. insa ador sa ma plimb pe strazi pustii .. prin frigul ce alunga pe oricine din calea lui... mai bate si vantul incercand ca sa ma alunge in casa.. dar el nu stie ca eu asa ma simt in largul meu...el nu stie ca eu asa traiesc zi de zi...

 
Pustiu .. rece .. asa e in inima mea.. cel putin intr-o parte din ea.. 
Mi-am pierdut increderea in fericire.. in iubire.. in bunatate.. in oamenii din jur.. si de mult timp in mine...

Putin cate putin ... zi de zi.. pas cu pas.. revin de unde am plecat acum mult timp...

"Va fi bine... Vei fi ok... totul se va rezolva..."



M-am Saturat!!!! Vorbe goale.. ca nimanui nu-i pasa de ceea ce cred /simt cu adevarat .... nu vreau sa imi spuneti ceea ce astept sa aud..  nu vreau mila..nu sunt un biet catelus caruia ii dai un os si da din coada... 

Vreau doar sa am pe cineva care doar sa stea langa mine.. si sa ma lase ceea ce stiu mai bine... sa vorbesc... 

Vreau sa pot sa plang  , sa pot sa imi vars frustrarea , regretele, nemultumirile, visele tot ce am adunat si ascuns in suflet ani la rand.. tot ceea ce ma ucide pe dinauntru  .. si sa fie acolo cineva care sa ma ia in brate si sa-mi zica "sunt aici langa tine, nu esti singura, nu-ti fie teama ... "dulcegarii din astea.. :">

Ops... the dream it's over when it's comming to this... 


Nu as putea, nu as avea in fata cui... pentru ca lumea tot ce ar face ar fi sa ii para rau..ceea ce faci si tu acum cititorule. ..simti cum parca te apasa pe inima? daca da deja a dat chix..

E ok...m-am obisnuit cu ideea ..si un lucru mi-l aduc aminte in fiecare zi...

At the end of the day.. i realize ..after all..i still walk alone...

Un comentariu:

  1. te inteleg ..si eu ma satur .
    da o sa treaca si perioada asta.
    e bine ca sti unde e " baiu "
    cum ai zis tu prea multe vise,sperante..etc!
    asta e. suntem inca mici si ne doare sa vedem ca viata nu e cum vrem noi.
    ptr ca e fix asa cum ai zis tu
    " e viata,si nu e corecta" !!
    ptr ca nu totul poate sa fie perfect :(
    dar ..incearca sa vezi partea buna .
    sunt sigura ca asa tsie caracterul.sa te gandesti doar la ce doare..asa sunt si eu .
    dar poate ...invatand sa vedem partea buna a lucrurilor ramnem asa si o sa continuam sa privim partea buna !
    sincer,poate mie nu imi iese tot timpu
    .da te incurajez pe tine :* :) poate tie o sa iti iasa ! >:D< ai incredere in tine !
    si asa e .si eu simt nevoia sa aud din partea iubitului meu cuvinte frumoase..dar sincer,mi-am dat seama ca prin cuvinte nu ai nmic :)
    asa ca evident e mai bine sa ai fapte..iar dupa cuvinte! gandestete la asta.dc sa ai pe unul sa te alinte in toate felurile dar sa o faca de mila sa ca sa itsi faca pe plac..mai bine unul care sti ca tine la tine sa nu rennunta asa usor si simte iubirea..decat sa tsi`o exprime prin cuvinte care doar le auzi si dupa ..atat !

    RăspundețiȘtergere