vineri, 4 februarie 2011

Complice cu ucigasul de vise...!!!

Hahaha .. incercam sa fortez un zambet pe chipul inghetat.. ma uitam cu privirea grava in acel geam pe jumatate murdar.. era un chip atat de crud.. privirea goala..lacrimi impanzite pe obrajii inghetati ..si doua buze inghetate.. era o persoana inghetata .. Eram Eu !!!!


" Zambet ..haide te rog.. va rog miscati-va , va rog buzelor..formati un zambet ..chiar daca ar fi cel mai fals.. dar am nevoie de un zambet.."


Gandurile mele se pierd in abisul mintii mele .. iar eu raman uitandu-ma la acel chip...zambetul nu mai aparea ca alta data.. ca focul s-a stins.. si un suflet rece am devenit.... sau cel putin mi-e impietrit...

Iubesc ucigasul meu de vise... da pentru ca cu fiecare vis.. ma apropii de abis..

Nu am ochii de gheatza..nu-i am de smarald..nu vezi in ei taciune.. vedeai in ei doar un foc ... acum vezi doar gol ..


Sunt o visatoare.. imi iubesc asasinul..


Sunt o iluzie.. ce ingheatza cu fiecare rasarit de soare ca stie ca se va intampla iar .. ca razele lui vor patrunde prin masca ... si ca de fiecare data cand soarele meu fuge de mine.. de fiecare data pun inca un strat de piatra pe mine...


Nici eu nu mai stiu ce sunt.. imi fumez visele atat de agresiv.. ca ajung sa fie cosmaruri cand dimineatza vine...

Si cum am zis iubesc ucigasul din mine.. ca eu creez ceea ce ma poate distruge..

Sunt..:( ..Complice cu ucigasul meu de vise...


4 comentarii:

  1. Si daca va mai rasari din neant vreun carbune si apoi focul se va aprinde din nou?:-) La asta nu te-ai gandit?

    RăspundețiȘtergere
  2. a aparaut acel cineva ce face scantei din pietre..face ca zidul din mine sa crape...

    Astept soarele sa rasara si focul din mine iar sa arda..
    Insa de prea multe ori cand a inceput macar un pic sa arda au venit multi prea multi sa il stinga...

    deci spune-mi cum as mai putea sa dau voie focului sa arda cand stiu ca e deja sortit sa piara?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare original... Acum nu stiu daca intr-adevar este...

    RăspundețiȘtergere
  4. este totul adevarat,original.. sufletul nu poate fi o copie..cel putin nu al meu.. eu nu scriu decat din inima , ceea ce simt:)

    RăspundețiȘtergere