vineri, 3 septembrie 2010



E in capul meu ... in mintea mea ...

Zi de zi auzi oameni de fel si fel care iti spun ce sa faci... auzi oameni care iti dau sfaturi.. oameni care vor sa isi exprime parerea in fata ta....

Auzi oameni pe care NU vrei, nu ai vrea sa ii asculti....carora le-ai striga in fata .. LINISTE!!!!!
Insa bunul simt ,invatat de mic copil , te impiedica...cel putin pe mine ma impiedica..




Ei bine asa ma simt eu... toata lumea crede ca stie ce vreau...crede ca stie ce am nevoie...Sunt unele persoane ... care ma cunosc asa cum sunt eu, iar de la acele persoane orice vorba e ca un cantec..... insa sunt si anumite persoane care nu au idee de viata mea..nu stiu nimic de sufletul meu..si pretind ca ele stiu.... la acele persoane as vrea sa le spun in fata: " NU stii Nimic! Absolut NIMIC!"... dar nu pot sa fac asa ceva.. le zambesc si merg mai departe.... las vorbele lor sa fie duse de vant...



La sfarsitul oricarei zile, oricat de grea ,obositoare, usora a fi fost ea, ma gasesc in pat sau plimbandu-ma pe malul unui rau... Sa "aud" linistea... si stau acolo in pat sau pe nisip..de una singura si retraiesc tot ce sa intamplat in ziua precedenta...


" Unde am gresit? Ce trebuia sa fac? De ce nu am facut asa...?De ce...? etc... "

Intrebari la ordinea zilei... intrebari care si eu si poate tu ,cittitorule le ai la sfarsitul unei zile..sau intr-un moment de reculegere...
Intrebari la care acum avem un raspuns ... sau macar o idee...intrebari pe care nimeni nu ni le-a pus ,sau care nu ne-au venit in minte , la momentul potrivit....




Dar timpul trece ,nu ne astepta pe noi sa ne hotaram..luam deciziile pe care le credem potrivite... acceptam consecintele care vin....


Vrem sau nu , odata cu timpul inaintam si noi... probleme apar si dispar mereu... fericirea vine si pleaca ..si totul e in mintea noastra...





Eu prefer sa zic ca .... ma astept la ce e mai rau ..si sper la ce e mai bine ...


Prefer sa zic : Maine va ploua....dar in inima mea sa zic " maine va fi soare"

... voi fi vesela daca va fi soare ... voi fi indiferenta daca ploua ...




ploaie......:-<


soare8->




Am infruntat multe lucruri asa... pot parea o oarecare pesimista... dar eu prefer sa-mi zic realista....


... E mult mai usor sa infrunti dezamagirea , asteptandu-te la ea...
.... Imbratisezi cu mai mult drag implinirea , nevisand la ea ...


... si totul e in mintea mea ...


Mintea ... locul unde se petrece tot raul ... si ... tot binele ...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu