joi, 9 septembrie 2010

Ploua iar...

Azi.. o zi ca oricare alta... o zi cum a mai fost..o zi in care mi sa parut ca vad iar...
...ca vad la mine ceva ce era mai demult...
se oglindea in apa un chip .. un chip nemaivazut...un chip de mine stiut ....

Azi am simtit pe obrajii mei..curgand picaturi .. picaturi de apa... picaturi ce imi faceau chipul ...
.. ce mi'l aratau chiar daca nu voiam..cu lacrimi...


Dar de ce sa plang? ... sa zicem ca nu am de ce..
De ce curg totusi? pentru ca eu stau in ploaie..
De ce stau in ploaie? pentru ca simt nevoia sa plang...
De ce nu plang? pentru ca nu imi permit...

Si pot sa continua asa ...



Dar cred ca am de ce... as putea pentru clipele ce au trecut..ar fi lacrimi de bucurie... dar e prea tarziu ca sa plang...

Ploaia ma calmeaza..fiecare picatura ce curge pe fata mea ...
fiecare contact cu ea.. il simt... si ma linisteste .. ma calmeaza ...
ma ajuta sa gandesc limpede



Ador sa aleg in ploaie..cu muzica de la mp3 urlandu-mi in urechi..cu niste versuri ce ma inmoaie ..cu o masina claxonandu-ma ca ii stau in cale .. si cu gandurile mele departe..si cu un zambet chinuit.. dar ma simt ciudat de bine..



Today..

With the eyes wet

And a smile that faded

But no tears on my face..

Just the raindrops

Tears from the sky...

And with opens arms..

Waiting 4 them , it was I....





Si m-am oprit sa-mi trag suflul..am inaltat privirea spre cer...
Picaturi cadeau ..si isi gaseau loc in ochii mei...
Nu voiam sa le dau voie sa plece... nu pentru ca voiam sa le pastrez..dar nu voiam sa dau voie la picturile fierbiti sa-mi arda obrajii...









Parul meu era ud - curgea apa din el ..
Hainele mele erau ude - curgea apa din ele...
Buzele imi zambeau ude - apa curgea peste forma lor
Ochii imi erau umezi - dar ii tineam inchisi...nu voiam sa curga din ei picaturi de apa..



Amintiri ..asta imi aducea ploaia.. imi arata un chip ud .. un chip imi aducea aminte de lacrimi...

Ieri vorbeam de fericire...Azi vorbesc de lacrimi...
O zi ... de la fericire.. la tristete... un pas Mic ..dar o diferenta Mare...










...But it's too late to cry...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu