marți, 14 septembrie 2010

Not alone...


A reinceput scoala...of...:)):))


Deci e un chin ..nu scoala, ca acolo e bine ,fun :) ..dar sa dus tot timpul ala liber..s-au dus noptile pierdute pana la 5 dimineata vorbind pe mess sau pe facebook sau hi5 :-s
Mi-e dor de diminetile ...care pentru mine erau, la cel putin ora 12 si cel tarziu 15:))) si chiar si atunci mai voiam sa lenevesc putin in pat;))


Da cum se zice orice sfarsit e un nou inceput;))


Mi`e dor de mare Mi`e dor de vară
Mi`e dor să mă ude un val
Mi`e dor de mare
Mi`e dor de vară
Mi`e dor s`adorm iar pe mal …


E din melodia de la Volatj -"Mi'e dor de..."

Nu imi este dor de mare...imi e dor de vara...mi'e dor de aceasta vara..:X


Mi-e dor sa pierd timpul cu prietenii mei.. facand drumetii prin oras:)))


Mi-e dor de felul in care eram noi...mie dor de alergatul spre casa ca iar intarziam si stiam ca mama ma va pedepsi a doua zi :)):))
Nu ma lasati voi pe mine sa fac o tampenie;)) cel putin nu sigura:D


Mi-e dor sa ne batem si sa avem grija de fratiorul meu mic.. mama , tata si matusa:)))


Mi-e dor de prietenii mei.. pe care inca ii am.. dar mie dor de felul in care eram si de felul in care ne-am petrecut vacanta asta:X



Dar stiu ca desi a inceput scoala ...
si unii pleaca ... unii is la un liceu ... altii la altul... unii la facultate... tot asa ...
stiu ca sunt acolo, undeva ...si cand... vacanta va veni iar... :x


Tot noi cei 3 nebuni vom fi :X:X:X

Friends we are,

Friends we'll be ,

Wherever we are

You're right beside me

I hope we stay friends

'til the end of time
And whenever that is

Our friendship will still shine
You mean the world to me
I hope the same with you
You're always helping me

Whatever it takes you'll do

So to every one
of my friends
You mean the world to me
Friends we are , forever we'll be.. :x




Because of you i know i am not alone in this cruel world !:X:*:*:*



Deci daca ai prieteni adevarati atunci poti intelege ce zic eu aici...

Caci numai cand ai sa simti in inima ta caldura pe care ti-o ofera cineva , prin simplu fapt ca isi petrece cateva minute cu tine...
Prin simplu fapt ca te asculta cand ai de zis ceva.. cand iti zambeste si iti zice ca va fi bine desi tu vezi totul ca pe un dezastu..
Doar atunci cand ai sa simti ca daca maine ai pierde tot ce ai ..si nu ai mai avea nimic si pe nimeni....

Ai sa stii in suflet ca el\ea\ei vor fi acolo asteptandu-te cu bratele deschise ca sa te consoleze si sa iti zica :
" vom trece si peste asta , impreuna"
.. sau ceva de genul...


Pentru ca prietnii adeavarati nu tin cont de: cum te imbraci..unde stai..cu cine stai.. cine e famila ta.. sau ca vorbesti prea mult(asta in cazul meu) ..
Ca poate nu faci glume bune.. Sau poate ca nu stii sa practici nici un sports..sau nu mai stiu eu ce chestii de genul...


Ei doar te iubesc pentru ca se simt bine in compania ta..si te accepta asa cum esti tu.. ei sunt o bucurie in viata ta si a fiecariu om care e constient de ce are:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu