marți, 14 septembrie 2010


It's not easy....
Lucrurile nu mai sunt usoare.. cand eram un mic copil ,ce mi se parea dificil, era cum sa prin parul la o papusa Barbie..

Sunt in prag de adolescenta .. iar totul a devenit dificil.. iar acest lucru nu de azi.. nu de ieri.. de ceva timp...

Dar m-am obisnuit cu ideea ... acum vreau sa gasesc o cale sa pot infrunta totul cu mai multa putere.. stiu ca sunt persoane ce raman marcate de greutatile , care au venit, vin prea devreme.. la o varsta prea fragila...

Poate si eu sunt una din ele.. dar prefer sa-mi zic ca asa a fost sa fie.. nu are rost sa plang pentru ceea ce a trecut.. dar recunosc ca amintirea ma doare.. dar ce nu te ucide ..te face mai puternic

A rasarit..in sfarsit , dupa mult prea multe zile , Soarele.. si ma simt incomod..oarecum mi'am gasit locul in acele zile..mi-am regasit starea ... in care cerul plangea..in care prin vant incerca sa tipe.. era ca si cum m-as uita intr-o oglinda uriasa...

Am incercat sa-mi desenez propiul Soare.. dar creionul nu a vrut sa scrie...:(

Astept...stau si astept sa rasara ,pentru mine soarele... iar...:-<

O persoana sentimentala..o persoana naiva..o persoana prea visatoare... aceea va da cu capul de pragul de jos ..ca sa il vada pe cel de sus..:-< ..








M-am saturat sa urc pe culme ..si sa bata vantul si sa ma arunce in prapastie.. de prea multe ori m-am catarat inapoi.. de prea multe ori am cazut....


Dezamagire..durerea..frustrare.vinovatie..si o alte multe sentimente ce nu te lasa sa insipri in mod normal aerul.. le-am simtit.. le simt.. si cu care m-am luptat ca sa zic asa ..dar..Cred.. Ca ..Am..Obosit..:(
Maybe It's time for a Break...



E timpul sa ma odihnesc...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu