duminică, 26 septembrie 2010

Empty?!!



Ador sa simt ca traiesc..
Ador sa simt vantul in fata cum imi bate si cum imi ciufuleste parul..
Ador sa simt picaturile de apa cum cad pe corpul meu ..
Ador sa simt razele de soare cum imi incalzesc pielea mult prea rece...






Dar acum nu mai simt nimic...
Doar gol.. un imens gol in suflet..parca mi-ar lipsi o parte din el... parca e linistea dinaintea furtunii...si ma apasa si ma doare...

dar ce ma doare? de ce? poate stiu raspunsul poate nu...

" ..i know i'll never be the same..."


Insa.. timpul trece.. si nu iarta nimic.. matura fiecare amintire ..fiecare clipa..dar incerc sa le mentin vii la mine in inima..





Am senzatia ca am ramas in trecut.. iar acum incerc sa pasesc spre prezent...

Mi-e greu sa las sa treca.. pastrez amintirile noastre .. ele ma hranesc cu fericire..si in acelasi timp cu dezamagire...




Dar nu pot trai intr-o amintire... Nu pot trai cu gandul la ce putea sa fie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu