vineri, 19 noiembrie 2010

All alone.. 

Ma plimbam azi .. defapt rataceam de pe o strada pe alta.. am luat drumul cel mai lung catre casa.. 

totul in jurul meu era lipsit de viata ... de culoare.. iar eu,mi se pare ca,  devin din ce in ce mai lipsita de vlaga.. din ce in ce mai palida .. lucrurile din jurul meu  nu mai ma atrag ..  parca nu mai am rost.. tel .. nu mai am un scop.. 

si mergeam.. si ma gandeam ... dar ceatza de afara .. parca imi intrase in minte.. si parca nu puteam sa vad sau sa-mi dau seama las ce ma gandesc... si inca nu s-a risipit..

Frigul .. nu ma raceste.. ma simt rece.. ma simt fara suflet ... simt ca mi-am pierdut ceva important  .. dar nu stiu ce .. Pofta de viata .. energia... sau poate am pierdut soarele  ce ma incalzea  ..sau poate pur si simplu pe  mine.. dar unde ?....  simt ca voi rataci mult pe strazi necunoscute...

Un sentiment ciudat... simt NIMIC!!!


Castile imi urlau in urechi..Breaking Benjamin..I will not Blow..

Inca imi suna in minte referenul...

"All is lost again
But I'm not giving in

I will not bow
I will not break
I will shut the world away
I will not fall
I will not fade
I will take your breath away"

Alergam... de ce alergam? Pentru ca asta am simtit ca trebuie sa fac .. ceva imi apasa pe inima..continuam sa alerg.. calcam in balti... ma simteam Libera.. cred ca asta ar descrie cel mai bine starea pe care o aveam..

Da' de ce ma simteam asa? Nu stiu.... cred ca avem nevoie sa simt ca o sa scap ... simt ca pierd controlul.. asupra prea multor lucruri deodata...

As vrea sa pot inchide ochii si totul sa  intre intr-o normalitate acceptabila ... sa inchid ochii si toate sentimentelea astea sa dispara..



I-am inchis.. i-am deschis .. tot le simt.. tot le am.. se pare ca fugind de ele .. de probleme .. nu rezolv nimic...

numai infruntand ceea ce simt pot face sa treaca.. vindec un suflet bolnav .. prin boala sa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu