luni, 8 noiembrie 2010


What i what.. what you may want...


Sunt om.. am sentimente.. Am calitati ... Am defecte...
dar cine ma iubeste ma accepta asa cum sunt:) ...


" If it's not what you're made of..you're not what i'm looking for.."

Asta as putea sa zic eu.. nu pun mare pret pe aspectul exterior..
insa comportamentul, caracterul..sunt ceea ce ma atrage la o persoana..

Cum as putea sa stau cu cineva , doar pentru felul cum arata?
recunosc ca , conteaza acest lucru .. Dar nu asta e cel mai important... nu la mine ..poate nu la tine .. doar la altii

Maybe I'm not beautiful...but i 'm pretty..... I'm nice and naive ... But Not Stupid!

Nu'mi place sa fac anumite lucruri... Nu'mi place sa mi se faca anumite lucruri...

Poate lumea din ziua de azi e atrasa de persoanele cu non-valori.. de cele care ofera mai mult.. care arata mai mult...dar nu si eu...

Bine la randul meu poate datorita unor situatii .. voi ajunge sa dau Chix :-??

Poate am facut asta deja .. poate o voi mai face din nou.. dar nu am planuit sa fac asta .. si nici nu cred ca am sa fac asa ceva

Imi place sa ma alint.. imi place sa fiu alintata.. imi place sa ma simt importanta.. nu pt lumea intreaga doar pentru persoanele la care tin:X

Desi se spune ca ceea ce e in interior conteaza.. lumea dupa fata , haine te eticheteaza..

Si stiu cum este cand oamenii nu vad decat un chip dragut.. shi cand cred ca doar cum arati conteaza .. sau unde stai ..sau ce masina ai.. sau ceva de genul ..

In spatele unui chip dragut se poate ascunde un suflet mult mai frumos si cald:x .. dar si un suflet gol si rece ..

take a risc;)

http://www.youtube.com/watch?v=IGTVDsk8Enw


Unele persoane se schimba pentru cineva.. pentru a atrage atentia .. pentru a ascune ceea ce sunt defapt..

Eu din propia mea experientza ... Un caracter vulcaniv.. un pic prea agitat...plin de viata ...un pic timid...impulsiva . prea sociala .. defecte si calitati...
Rad cu oricine ..poate prea mult uneroi.. ies in evidentza oriunde.. ca vreau ca nu vreau .. uneori e bn ..alteori rau.. ..
A venit o zi in care am zis sa renunt la toate astea.. sa fiu normala.. sa nu mai fac ceea ce fac deobicei ...
Zi cu zi.. m'am pierdut.. am renuntat la ceea ce ma facea fericita ...pentru ca asa credeam ca va fi mai bine pentru altii... si intr-un final si pentru mine..
Ma minteam singura ca asa era cel mai bine.. dar cu timpul am ajuns sa nu ma mai recunoasc.. ceea ce eu credeam ca atrage lumea .. zambetul meu.. [dupa mine caracteristic] a devenit tot mai rece.. tot mai fortat... Si nu de mult mi'am dat seama ca am devenit ceva ce nu'mi placea ..
Si am revenit la ideea mea ...

CINE MA :X MA :X ASA CUM SUNT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu