marți, 2 noiembrie 2010

Iluzie ...
Ma trezesc ...tin ochii inchsi ca nu vreau sa ii deschid ... ma amagesc ca inca mai visez... si pentru cateva secunde cred ca inca sunt in vis .. dar lumina puternica si alarma de la telefon imi spulbera visul... Pilota e pe jos , perna o strang la piept prea tare si nu vreau sa ii dau drumul.. dar sunt fortata sa renunt la iluzia visului si somnului meu linisit..

Am deschis ochii de-a binelea si sunt in aceasi camera unde mi-am auzit de atatea ori gandurile , in care mi-am varsat frustarile in peretii sau usa ei , locul unde ma bucur si unde sufar ...
Sunt , ca deobicei , doar eu...
Cam asa sta treaba cu iluziile.. fie le spulberam noi de buna voie ..fie ni le spulbera cineva ...fie suntem fortati sa renuntam la ele ....
In fond.. ce e o iluzie?

Iluzia : o perceptie falsa a unui obiect prezentat ...o situatie în care o aparentă sau o fictiune este considerată drept realitate; sperantă neîntemeiată, dorintă neîndeplinită; amăgire;
A face iluzii
= a nădăjdui sau a face să nădăjduiască lucruri irealizabile ..
Deci asadar iluzia e perfecta.. e exact ceea ce ne distruge :)) nu e greu sa traiesti intr-o iluzie e greu sa accepti ca totul a fost doar in mintea ta .. si acceptarea adevarului te poate distruge..

dar oamenii prefera sa isi faca iluzii cu speranta sa se transformel in realitate..

Iluzii... vise... lucruri ireale...
Lucrui la care oamenii nu stiu sa fixeze o limita ..


eu nu am stiu.. mi-a placut sa visez.. sa-mi fac iluzii...si sa cred ca pot eveni realiate...
acum ma intreb pentru ce? ca totul sa-mi fie acum ..atunci.. candva distrus..?

Riscul ni-l asumam toti.. insa nu esuam toti.. unii mai fac din vise realitate.. si inca mai am acelasi vis..
Inca nu am renuntat ..si desi viata a avut grija sa ma tranteasca la pamant.. eu mereu am avut grija sa ma ridic ;)

Inca astept sa se devina realitate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu