joi, 25 noiembrie 2010


Nobody Said it was easy.... No one ever said it would be so hard....:(


E greu.. uneori prea greu.. uneori ajungi de la atata suferinta sa nu mai simti nimic.. nici de bine .. nici de rau.. sa devii goal

Da ..gol.. simt ca ,cad in gol... totul in jurul meu a ramas fara culoare.. forta mea se pierde cate putin in fiecare zi...

Dar imi zic mie ca pot.. ca va fi mai bine.. dar cand? chiar astept de prea mult timp sa rasara soarele ..

Ploua afara..ploua la mine in viatza.. aproape am pierdut si ultima farama de speranta pe care o mai aveam.. Pentru ca nu e deajuns ca ploua.. mai si fulgera.. si tuna.. si un vant torential se abate asupra mea.. si parca vad in departare cum se formeaza si o tornada... ma simt deja...PIERDUTA

Si da.. lacrimile sunt cuvinte ce inima nu mai are forta sa le zica..

Nu mai am forta.. am obosit...:(

Praf.. asta ar fi cu cuvant destul de potrivit pentru psihicul meu...

cu fiecare zi ce trece parca ma indrept spre prapastie..

Sper aceeasi prapastie pe care am vizitat-o acum 2 ani.... fug in sensul opus insa pamantul se surpa sub picioarele mele..

Da viata e o serie de dezamagiri.. pentru ca mi'am permis de prea multe ori sa visez.

Chiar am crezut in zambete si promisiuni..

Dar in ziua de azi totul se rezuma la minciuni...

Black.. all i see is Black..:(



La ce sa lupt cand deja sunt invinsa?


I want to feel alive again... i feel like i have the worst no ending nightmare ...


:(

2 comentarii:

  1. de multe ori mam simtit ca si tine .
    si de multe ori a fost in zadar.o faceam doar ptr ca imi era frica de viitor :)
    si chiar nu are rost.
    eu nu stiu sa am rabdare si de aia am stari din astea..
    cu tine nu stiu ce e :( probabil la fel din cauza unui baiat !
    si poate cu putina incredere . nu totu se rezuma la minciuni :*
    depinde ce tsi-sa intamplat :(

    RăspundețiȘtergere
  2. doar prea multe vise.. prea multa speranta..prea mult optimism.. mi-am permis prea multe..si acum platesc pentru asta.. dar din greseli invatatm:(

    RăspundețiȘtergere