luni, 15 noiembrie 2010

The Spark  Of  life...  Love...





Nimeni nu a zis ca sa iubesti e usor.. nimeni nu a zis ca sa iubesti e  greu ..  uneori e dificil... 

alteori nu ..  dar cum se zice Daca e iubire adevarata chiar se merita.. 




Da ...  nu am nevoie de cineva cu care sa vorbesc orice... ci cu care sa vorbesc despre tot si toate:x

Ce este mai frumos decat comunicare intre 2 persoane care tin la ele .. ce e mai frumos intr-o poveste de dragoste cand si'o scriu ei doi din cuvintele lor?

Totul e mai frumos cand e in 2:X









Iubeste cand esti pregatit , nu cand esti singur!

O vorba foarte adevarata ..

Cand esti singur tajesti sa gasesti pe cineva.. tanjesti sa imparti anumite stari.. lucruri cu cineva.. insa te poti insela cu privire la aceea persoana.. Te poti grabi si gresi! 





Nu pot sa zici oricui ..nu poti sa simtit pentru oricine .. iar cand simtit nu dispare inr;o zi intr'o luna.. ci in mult foarte mult timp.. poti doar ascunde.. dar nu poti sa faci sentimente unde nu sunt.. poti incerca dar iti zic eu de pe acum vei Esua:)

 Iubirea se simte.. inainte de a fi zisa !





" ...Orice ai face vrei sa continuui cu ea de mana.."

Uneori iubirea nu poate avea loc.. nu poate fi impartasita.. sau  pur si simplu nu ar merge.. Poti iubi pe cineva  ..dar acel cineva sa nu fie un bine pentru tine.. sau poti  iubi pe cineva si sa nu fii tu un bine pentru acel cineva..Insa uneori .. o strangere de mana  poate sa iti ofere un sentiment 

I love you !

I hate you !

Zi de zi trecem de la un sentiment la altul..  o privire poate zice multe .. 

Timpul e criminalul in serie nerecunoscut.. 

Ucide vise , sperante, sentimente  .. si tot el le face pierdute..







 ..iubire.. definitii ale ei.. indurmari catre ea.. forme ale ei..  .. toate ne inconjoara si totusi e o lume cumplita in jurul nostru..

o Lume meschina.. o lume ce nu stie sa fie cu adevarat fericita...


O lume careia ii e frica sa isi permita sa zboare  , deoarece stie ca poate cadea...

Aceasta frica constanta de dezamagire..de suferinta .. de a nu avea totul cum ar vrea  , ii controleaza , ii  stimuleaza mult mai usor pe oameni.. mai ales ,sincer, pe mine..

Imi este frica sa imi permit sa visez, sa zbor cand stiu ca pot cadea.. prefer sa stau pe pamant unde e sigur si de unde stiu ca  totul va fi la fel ca si pana acum...





Am o inima care bate.. si bate  .. o inima ce uneori plange .. alteori rade.. dar inima  mea e ceea ce e cel mai frumos la mine .. caci frumusetea mea e in sufletul meu ,  nu in chipul meu :)

Love can be as sweet as a candy.. and as bad as hell .. and it kills very..very..very Slow!


Cu toti ajunge la un moment dat ..  cu fluturasi in stomacel..cu inimioare in cap.. si cu un chip ce la orice ai vrea sa faci .. sa faca parte din acel ceva.. Been there.. done that:)




O imagine cruda , nu?

Strange , intentioneaza sa transfori in bucatele  ceea ce crezi tu ca e vinovat pentru esecul suferit..   Dar nu e inima de vina .. ci persoanele in cauza.. dar inima e cea care te doare..ea iti provoaca lacrimile in ochii.. si deci prin urmare fiind o slabiciune ...  devine vinovata :)



Exista dragoste nu doar in filme si foi ;)

Greu de crezut , insa e adevarat  nu exista doar acolo..  viata reala are o iubire mai complciata.. mai dificila.. dar tot o iubire frumoasa..





Iubim.. ne incredem in alte persoane.. le incredintam inima noastra.. ei aleg ce sa faca cu ea..

Un risc pe care mi l-am asumat de 2 ori.. si de doua ori am ramas doar eu si lacrimile .. 

Dar nu regret nimic din tot ce a fost.. caci si acum zambesc cand imi aduc aminte de primii fluturasii.. de primul sarut.. de prima vara impreuna..  dar toamna a venit ...iar vantul ei a maturat frunzele de pe strada ca  amintirile din inima mea.. fiecare frunza sa ridicat..fiecare amintire s-a reconturat ... 

Insa zambetul e omniprezent .. caci ce a fost a fost frumos..si o sa mai fie :X



Cand iubesti.. treci si prin moment de fericire... dar treci si prin clipe grele.. insa la fiecare sfarsit de zi ..  la fiecare inceput de zi.. incepe se termina o aventura.. :X nu iti poti propune sa iubesti.. asta doar se intampla:)


Interesanta imagine ,nu? Love.. ..

Cu cuvant dulce  :x cand il citesc, rostesc, mereu imi provoaca o avalansa de sentimente... 

Iubirea implica imediat si suferinta.. cineva mi'a zis odata  , iar  eu acum iti zic tie cititorule.. "Daca nu suferi macar odata .. nu iubesti !" 


Daca nu iubesti nu esti pe deplin fericit !




Da , oamneii au nevoie de Iubire! !!


Un comentariu:

  1. Basically, eu merg pe deviza "don't worry, be happy". Scrii frumos, imi place. La cat mai multe articole fericite :D.

    RăspundețiȘtergere